Galaxy Enterprise Suite ERP

Το Enterprise Suite ERP, αποτελεί την πρόταση ERP της SingularLogic για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως δραστηριότητας, όπου οι σύνθετες και πολλαπλές ανάγκες τους απαιτούν ολοκληρωμένη λειτουργικότητα, αυτοματοποίηση και πληροφόρηση χωρίς όρια.

Χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν επιλέξει το Galaxy Enterprise Suite ERP και απολαμβάνουν τα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που τους προσφέρει.

Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο στην πλατφόρμα Galaxy της SingularLogic, αποτελεί εγγύηση για το παρόν και το μέλλον των επιχειρήσεων που το επιλέγουν.

Περιλαμβάνει Συνοπτικά

  • Εμπορική διαχείριση
  • Χρηματοοικονομική διαχείριση
  • Λογιστική διαχείριση
  • Διαχείριση παγίων
  • Οικονομικές διαστάσεις
  • Προϋπολογισμοί
  • Εμπορικές πολιτικές πωλήσεων/αγορών
  • Φάκελος εισαγωγών
  • Παρτίδες
  • Serial Numbers
  • Χρώμα-μέγεθος
  • Έλεγχος παραλαβών
  • Αναπλήρωση αποθέματος
  • RF διαχείριση αποθηκών
  • Διαδικασίες & εγκρίσεις προμηθειών
  • Sets
  • Διαχείριση παραγωγής
  • Προγραμματισμός παραγωγής
  • Διαχείριση έργων
  • Service
  • Business Intelligence
  • CRM
  • Payroll
  • Hotel management
  • Restaurant/cafe management
  • Retail management

Περιλαμβάνει Αναλυτικά

Χρηματοοικονομική διαχείριση

Διαχείριση συναλλασσομένων (πελάτες – προμηθευτές – χρεώστες – πιστωτές) και ενδιάμεσων (πωλητές – εισπράκτορες – ρόλοι καθοριζόμενοι από χρήστες). Διαχείριση λογαριασμών χρηματικών διαθεσίμων , Λογαριασμών εσόδων εξόδων. Διαχείριση αξιογράφων. Οικονομικές εγγραφές. Διαδικασίες αντιστοιχίσεων , επιστροφών εισπράξεων/πληρωμών και υπολογισμού συναλλαγματικών διαφορών. Υπολογισμός τόκων. Διαχείριση υπολογισμού και απόδοσης προμηθειών, πωλητών / εισπρακτόρων.

Εμπορική διαχείριση

Διαχείριση Ειδών , Τιμοκαταλόγων αγορών και πωλήσεων. Παραστατικά Πωλήσεων/Αγορών/Ειδών. Φυσικές απογραφές. Κοστολόγηση αποθεμάτων. Αυτόματες διαδικασίες δημιουργίας προβλέψεων και κοστολόγησης εξαγωγών.

Λογιστική διαχείριση

Διαχείριση λογιστικού σχεδίου (ΕΓΛΣ), λογιστικών άρθρων και πρότυπων άρθρων. Εκτυπώσεις λογιστικής θεωρημένες και μη. Παρακολούθηση 3 εναλλακτικών ισοζυγίων.

Καθορισμός φύλλων επιμερισμού ανά λογαριασμό / έργο / υποκατάστημα. Σχεδιασμός φύλλων επιμερισμού με πολλαπλές μεθόδους επιμερισμού. Αυτόματη δημιουργία εγγραφών αναλυτικής.

Διαχείριση παγίων

Διαχείριση παγίων με δυνατότητα άμεσης διασύνδεσής τους με τα είδη αποθήκης. Παρακολούθηση Serial Number. Διαχείριση χώρων εγκατάστασης παγίων. Διαχείριση πολλαπλών μεθόδων αποσβέσεων. Αυτόματες διαδικασίες υπολογισμού αποσβέσεων. Δυνατότητα παγιοποίησης ή εμπορευματοποίησης παγίων

Έσοδα – Έξοδα

Διαχείριση λογαριασμών εσόδων εξόδων. Ορισμός Μοναδικών Συντελεστών Καθαρού Κέρδους (ΜΣΚΚ). Δυνατότητα τήρηση πολλαπλών Βιβλίων Β’ Κατηγορίας ανά εταιρείαΕιδικά χαρακτηριστικά

Ειδικά χρακτηριστικά (Χρώμα – Μέγεθος – Στυλ)

Διαχείριση τριών διαφορετικών χαρακτηριστικών ανά είδος. Εικόνα είδους ανά συνδυασμό χαρακτηριστικών (υπόλοιπο, καρτέλα, κινήσεις). Καθορισμός επιτρεπτών συνδυασμών χαρακτηριστικών για κάθε είδος και εταιρία. Δυνατότητα καθορισμού τιμοκαταλόγων ανά χαρακτηριστικό (μέγεθος)

Εμπορική πολιτική πωλήσεων

Σύνθεση εκπτωτικών πολιτικών σε παραστατικά πωλήσεων. Παρακολούθηση απολογιστικών απολογιστικών συμφωνιών εκπτώσεων με αυτόματη δημιουργία πιστωτικών έκπτωσης τζίρου. Δημιουργία παραστατικών προβλέψεων.

Εμπορική πολιτική αγορών

Σύνθεση εκπτωτικών πολιτικών αγορών και έλεγχος τήρησης συμφωνιών. Παρακολούθηση απολογιστικών συμφωνιών εκπτώσεων με αυτόματη δημιουργία πιστωτικών έκπτωσης τζίρου. Δημιουργία παραστατικών προβλέψεων.

Φάκελος εισαγωγών

Διαχείριση φακέλων εισαγωγής εμπορευμάτων & παγίων. Διαχείριση τμηματικών παραλαβών. Κοστολόγηση φακέλων με σύνθετους επιμερισμούς επιβαρύνσεων. Δημιουργία και αντιλογισμός προβλέψεων.

Διαχείριση παρτίδων

Παρακολούθηση παρτίδων στα είδη με δυνατότητα ανάλυσης τους σε χαρακτηριστικά και Serial Number. Εικόνα παρτίδων (υπόλοιπο, καρτέλα, στατιστικές εκτυπώσεις). Αυτόματες προτάσεις παρτίδων σε κινήσεις ειδών με πολλαπλούς εναλλακτικούς τρόπους

Διαχείριση serial numbers

Παρακολούθηση Serial Number στα είδη με δυνατότητα σύνδεσής τους με παρτίδες ειδών και διαχείριση καταστάσεων. Καθορισμός αλληλουχίας καταστάσεων. Παρακολούθηση κατόχων Serial Number. Αυτόματες προτάσεις Serial Number σε κινήσεις ειδών με πολλαπλούς εναλλακτικούς τρόπους

Διαχείριση παραγωγής

Συνταγολόγια, Φασεολόγια, Συστατικά Κόστους (Κέντρα Εργασίας, Φάσεις), Εντολές Παραγωγής (Προϊόντα, Συνταγές, Στάδια), Δελτία Παραγωγής, Αναλώσεων, Χρόνων, Υπεργολάβοι (ανά φάση, Εντολές). Αυτόματες διαδικασίες δημιουργίας εντολών από παραστατικά πωλήσεων και αποθήκης. Διαγραμματικός πίνακας Gantt, Κοστολόγηση Παραγωγής, What-if κοστολογικά σενάρια

Παρακολούθηση έργων

Διαχείριση έργων και υποέργων. Παρακολούθηση Διαχείριση φάσεων και εργασιών. Επιμερισμός εγγραφών σε πολλαπλές εργασίες. Απεικόνιση οικονομικών στοιχείων και στοιχείων χρόνων για κάθε εργασία.

Service

Διαχείριση συνεργείων. Εγγυήσεις εμπορευμάτων & παγίων. Συντηρήσεις. Πόροι – προγραμματισμός. Εντολές επισκευής – Κάρτες και  φύλλα εργασίας. Αυτόματη δημιουργία παραστατικών

Management Information System

Εργαλείο εύκολου σχεδιασμού εκτυπώσεων (Report Generator), Management Analytics και έτοιμα OLAP Views . Εικόνα επιχείρησης. Λογαριασμοί αναφοράς. Δείκτες απόδοσης για χρήση σε επιφάνεια εργασίας.

Εργαλείο σχεδιασμού σύνθετων εκτυπώσεων (Visual Reporting). Δυνατότητα δημιουργίας Olap/Grid. Δημιουργία δεικτών απόδοσης για χρήση σε επιφάνεια εργασίας (KPI’S).

Πλεονεκτήματα

Σύστημα ασφαλείας

Εκτεταμένο σύστημα ασφαλείας για την διαχείριση των δικαιωμάτων των χρηστών μέσα στην εφαρμογή.

Δυνατότητα ορισμού σε κάθε χρήστη του βασικού του τύπου, εάν είναι απλός χρήστης ή administrator ή configurator και ορισμού των εταιριών και υποκαταστημάτων στα οποία θα του επιτρέπεται η πρόσβαση. Ο κάθε χρήστης συνδέεται με ρόλους που έχει μέσα στην επιχείρηση και για κάθε ρόλο ορίζονται τα διακαιώματα του για τις εργασίες της εφαρμογής.

  1. Δυνατότητα ιχνηλάτισης των μεταβολών που σε επίπεδο εγγραφής είτε σε επίπεδο πεδίου εγγραφής με καταγραφή όλων των μεταβολών.
  2. Δυνατότητα ορισμού προφίλ εργασίας των χρηστών με στόχο τον σχεδιασμό της λειτουργίας για κάθε προφίλ εργασίας πχ σχεδιασμός menu, οθονών και εκτυπωτικών ανά προφίλ. Ο κάθε χρήστης έχει δυνατότητα σύνδεσης με ένα προφιλ εργασίας.
  3. Δυνατότητα καταγραφής των ενεργειών ανά χρήστη.

Πολυεταιρικότητα

Το Enterprise Suite διαχειρίζεται πολλές εταιρίες στην ίδια βάση και δίνει τη δυνατότητα ταυτόχρονης καταχώρησης εγγραφών σε διαφορετικές εταιρίες χωρίς την ανάγκη εξόδου από την μία και εισόδου στην άλλη. Συγχρόνως όλες οι οντότητες (πελάτες, είδη, πωλητές κλπ) δημιουργούνται μία φορά στην βάση ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κινηθούν από όλες τις εταιρίες και να δώσουν οικονομικά στοιχεία για κάθε εταιρία. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζετε ταχύτητα και οικονομία όγκων δεδομένων. Επιπλέον μπορείτε να έχετε credit control σε πελάτες-προμηθευτές- χρεώστες-πιστωτές σε επίπεδο ομίλου και εταιρίας.

Ενσωματωμένο CRM

Το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) είναι ενσωματωμένο στην εφαρμογή, ώστε να λειτουργούν σε ενιαίο περιβάλλον και πλατφόρμα. Έχετε ομογενοποιημένη και συνολική πληροφόρηση, πλήρες ιστορικό κάθε πώλησης και αποφεύγετε τις διπλές καταχωρήσεις. Ενδεικτικά:

  1. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολοκληρωμένα τον κύκλο πώλησης ξεκινώντας από ένα τηλεφώνημα ή ραντεβού σε ένα δυνητικό πελάτη που εξελίσσεται σταδιακά σε ευκαιρία πώλησης, προσφορά και τελικά σε παραγγελία και παραστατικό πώλησης, μέσα από μία ενιαία ροή εργασιών.
  2. Οι υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας, από απλές ενέργειες στο σύστημα μπορούν να μετασχηματιστούν απευθείας σε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. Επιπλέον είναι έξυπνα σχεδιασμένο ώστε να μην επιβαρύνει την εμπορική σας διαχείριση με marketing δεδομένα, που αφορούν αποκλειστικά CRΜ.

Μονάδες Μέτρησης

Μπορείτε να συνδέσετε κάθε είδος με μέχρι 3 group ομοειδών μονάδων μέτρησης και να ορίσετε ανά είδος ποιες από τις μονάδες μέτρησης των group θα είναι οι 3 επίσημες μονάδες μέτρησης του είδους. Έτσι σας δίνεται η δυνατότητα να καταχωρείτε κινήσεις σε οποιαδήποτε μονάδα μέτρησης από τις μονάδες των group (πχ. Κιλά, γραμμάρια, 5κιλο, 10κιλο). Το υπόλοιπο του είδους θα εμφανίζεται και στις 3 κύριες μονάδες μέτρησης.

Τιμοκατάλογοι

Η εφαρμογή μπορεί να διαχειρίζεται πολλαπλούς τιμοκαταλόγους που διέπονται από οριζόμενους κανόνες καθορισμού τιμών, για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Οι τιμοκατάλογοι διασυνδέονται μεταξύ τους και οι τιμές διαμορφώνονται με τύπους υπολογισμού. Οι τιμές μπορεί να είναι βάσει κλίμακας και ειδικού χαρακτηριστικού (πχ. μέγεθος). Οι τιμοκατάλογοι ενεργοποιούνται βάσει κανόνων ανάθεσης για πελάτη ή κατηγορία πελατών, για τύπο παραστατικού, για τρόπο πληρωμής.

Οντότητες βασισμένες σε ρόλους

Ορισμός ρόλων για κάθε οντότητα (συναλλασόμενοι, είδη ). Για παραδειγμα καθορίζεται σε ένα συναλλοσσόμενο ποιους ρόλους θα έχει στην εταιρία (πχ πελάτης και προμηθευτής και χρεώστης και πιστωτής) ώστε να υπάρχει κεντρικά η κοινή πληροφορία και να συμπληρώνονται μόνο τα επιπλλέον στοιχεία ανά ρόλο όπως ποσοστά προμήθειας, τρόποι πληρωμής κλπ.

Ενδιάμεσοι/Ρόλοι

Αν εκτός από τους πελάτες και τους προμηθευτές σας συναλλάσσεστε και με πωλητές, εισπράκτορες, υπεργολάβους, αντιπροσώπους, μπορείτε να τους καταχωρήσετε στο υποσύστημα των Ενδιάμεσων και να τους αναθέσετε ρόλο ή ρόλους. Έτσι παρέχεται η δυνατότητα σε παραστατικά αγορών, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών να κινούνται, εκτός από τις κύριες οντότητες (πελάτες, προμηθευτές) και όλοι όσοι εμπλέκονται σε αυτά όπως πωλητές, μεσολαβητές, πράκτορες κλπ. Το σύστημα εφόσον ορίζονται σχετικοί κανόνες υπολογισμού, μπορεί να υπολογίσει για όποιους ρόλους επιθυμείτε προμήθειες. Τέλος για τους ενδιάμεσους και τον εκάστοτε ρόλο τους θα έχετε αναλυτική οικονομική πληροφόρηση.

Ιεραρχικές κατηγορίες

Ανάπτυξη πολλαπλών κατηγοριών για είδη, πελάτες, προμηθευτές, λογαριασμούς με ιεραρχική ανάπτυξη για την απεικόνιση στατιστικών πληροφοριών αναλυτικά ή συγκεντρωτικά. Οι ιεραρχικές κατηγορίες χρησιμοποιούνται και για την δημιουργία κανόνων στην εφαρμογή για θέματα όπως εμπορικές πολιτικές,τιμοκατάλογοι, τρόποι πληρωμής κλπ

Αναθέσεις

Ορίστε τους κανόνες που διέπουν την εμπορική σας διαχείριση και η εφαρμογή μετά από εντολή σας, θα τους εφαρμόσει μαζικά. Έτσι οι χρήστες δεν χρειάζεται να τους θυμούνται ή να τους καταχωρούν έναν προς έναν. Για παράδειγμα θα μπορούσε να οριστεί διαφορετικό σενάριο πιστωτικού ελέγχου για κάθε κατηγορία πελατών, να οριστεί ένας τιμοκατάλογος ο οποίος θα ισχύει για μία κατηγορία ειδών και μία κατηγορία πελατών, να οριστεί συγκεκριμένη συμφωνία αποπληρωμής για κατηγορία πελατών και κατηγορία ειδών.

Μεταβλητές

Σε κάθε βασική οντότητα (είδη, συναλλασσόμενους, οικονομικούς λογαρισμούς) περιλαμβάνονται μία σειρά από αθροιστές . Ο τρόπος ενημέρωσης των αθροιστών γίνεται μέσω των μεταβλητών των κινήσεων τις οποίες μπορεί να παραμετροποιήσει ο χρήστης σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησης. Οι αθροιστές συγκεντρώνουν τα αποτελέσματα από την ενημέρωση των κινήσεων σε επίπεδο ημέρας και χρησιμοποιούνται τόσο για την δημιουργία εκτυπωτικών όσο και για τον σχεδιασμό προβολών ανά οντότητα.

Ομάδες Χαρακτηριστικών

Αναζητήστε τα δεδομένα σας (είδη, πελάτες, προμηθευτές, πωλητές, αντιπροσώπους, λογαρισμούς) μέσω έξυπνων μηχανισμών αναζήτησης. Ορίστε ομάδες χαρακτηριστικών ειδών / πελατών / προμηθευτών / πωλητών / λογαριασμών με τύπο ημερομηνία, κείμενο, αριθμό, πίνακα τιμών. Συνδέστε το είδος / πελάτη / προμηθευτή / πωλητή / λογαριασμό με την ομάδα χαρακτηριστικών που ανήκει και καταχωρείστε τις τιμές των χαρακτηριστικών που το αφορούν. Δυνατότητα ανεύρεσης εγγραφών με βάση τις τιμές των χαρακτηριστικών μέσω έξυπνων μηχανισμών αναζήτησης.

Διοικητική πληροφόρηση – MIS

Οι πολλαπλοί μηχανισμοί πληροφόρησης θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προχωρήσει στο τελικά ζητούμενο, που είναι η πλούσια πληροφόρηση για τη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων. To Enterprise Suite προσφέρει :

  1. Εργαλεία σχεδιασμού εκτυπώσεων (Report Generator) που δίνουν την δυνατότητα στον τελικό χρήστη να δημιουργεί τα δικά του εκτυπωτικά
  2. Κύκλωμα Management Analytics, με πλήθος έτοιμων αναφορών, για κάθε υποσύστημα για στατιστική πληροφόρηση. Οι αναφορές αυτές μπορούν να διαμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη, εύκολα από τον ίδιο. Επιπλέον εξάγονται σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων (xls, txt, bmp, html, jpg κά.). Για να κερδίσει χρόνο ο χρήστης μπορεί να εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών, ώστε να μην καθυστερεί η ροή των εργασιών του. Μετά την ολοκλήρωση η εφαρμογή αποθηκεύει την αναφορά και ενημερώνει τον κάθε χρήστη (μέσω alert). Πλούσια συλλογή έτοιμων στατιστικών με την μορφή OLAP Views / Grids και μέσω εξαιρετικά εύχρηστων εργαλείων, μπορείτε να δημιουργήσετε δικούς σας.
  3. Άμεση πληροφόρηση με την εικόνα της επιχείρησης, όπου παρουσιάζεται η οικονομική εξέλιξη της επιχείρησης με οικονομικά μεγέθη που αφορούν την επιχειρηματική, εμπορική και οικονομική δραστηριότητα
  4. Έτοιμους δείκτες απόδοσης της πορείας της επιχείρησης για την εμφάνισή τους στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη.
  5. Λογαριασμούς αναφοράς οι οποίοι συγκεντρώνουν στοιχεία από την λογιστική αλλά και από τους οικονομικούς λογαριασμούς για την αποτύπωση των συγκεντρωτικής πορείας όλων των εταιρειών που υπάρχουν στην εγκατάσταση. Οι λογαριασμοί αναφοράς ορίζονται από τους χρήστες σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
  6. Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών, όπου κάθε χρήστης μπορεί να σχεδιάσει αναφορές με δύο ειδών εργαλεία
  7. Εργαλείο δημιουργίας απλών reports (report generator)
  8. Εργαλείο δημιουργίας σύνθετων reports (visual reporting) με επιπλέον δυνατότητα αισθητικών παρεμβάσεων στην εκτύπωση

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση: Μπιζανίου 10, Πύργος 27131, Ελλάδα
Τηλέφωνο: 2621 034762
Χάρτης